خانما یدوفولیک شبا بخورم یا روزا؟؟

۶ پاسخ

یدوفولیک که خوردین سعی کنین گوجه بخورین با یکم نمک که روش میپاشین چون گوجه جذب اهن بالایی داره اینو دکتر متخصص بهم گفت

یدوفولیک دکترم به من گف بعد صبحانه بخور

من یدونه صبح میخورم یدونه شب

شبا...

شب ها

مثل قرص اهنه دیگه بهترشب بخوری

سوال های مرتبط

مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پسملم😍 مامان پسملم😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی