۵ پاسخ

اره عزیزم خونریزی یه مدت هست به شرایط بدنی بستگی داره . خواهر من تا ۵۰ روز خونریزی و لکه بینی اینا داشت چون بچش درشت بود وگرنه معمولا تا ۴۰ روزه .

من نینیم ۵۰ روزشه هنوز لکه بینی قهوه ای دارم

من تا ۲۰ روز خون ریزی داشتم از بعد اون لکه میبینم تا همین لحظه عزیز 😑😐

عزیزم طبیعی برای من تا چهل روز بود

وای برای من خداروشکر تازه داره تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی
مامان ناردونه 🩷✨ مامان ناردونه 🩷✨ ۲ ماهگی
مامان رونیا🌸 مامان رونیا🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری