مامانها طبیعیه بعد سزارین خونریزی کم باشه؟

۱ پاسخ

واسه منم کم بود

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان ناردونه 🩷✨ مامان ناردونه 🩷✨ ۲ ماهگی