خانما یه کم خونریزی بعد معاینه طبیعیه؟

۲ پاسخ

آره عزیز

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته 🩷🩷 مامان دوتا فرشته 🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان دختر قشنگم
🩷 مامان دختر قشنگم 🩷 روزهای ابتدایی تولد