خونریزی بعد معاینه طبیعیه؟کی خطرناک میشه باید رفت دکتر؟

۲ پاسخ

طبیعیه من فرداش خوب شدم

خونریزی ؟یا لکه کوچیک ؟

سوال های مرتبط

مامان ناردونه 🩷✨ مامان ناردونه 🩷✨ ۲ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی
مامان دوتا فرشته 🩷🩷 مامان دوتا فرشته 🩷🩷 ۷ ماهگی