بچه ها بعد معاینه چقدر خونریزی داشتید و کی درداتون شروع شد

۱ پاسخ

من زایمان قبلیم بعد معاینه اصلا لکه بینی نداشتم، شنبه که معاینه شدم یک سانت بودم، جمعه با سه سانت درد اومد سراغم
همون معاینه هم دکتر گل مغربی گذاشت و خودمم هرشب میذاشتم ولی باز یه هفته طول کشید
خیلی نمیشه شرایط همه رو باهم مقایسه کرد

سوال های مرتبط

مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی