خانما چقد ترشح یا خونریزی بعد از معاینه طبیعیه؟

۱ پاسخ

در حد لکه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان ناردونه 🩷✨ مامان ناردونه 🩷✨ ۲ ماهگی