مامانا بیاید تحلیل و تجزیه کنید سونو انتی منو 🥲

تصویر
۴ پاسخ

احتمال نداد بهت
سرویکست۳۱ خوبه ولی مراقب باش

عزیزم جواب ازمایش رو گرفتین یانه!؟ شاید بفرستن ازمایش سلفری که اصلا اصلا نترسین چیز خاصی نیس یه ازمایش خون ساده هست که دقیق تر همچی رو مشخص میکنه

ntخوبه نرمال

خوبه عزیزم خداروشکر❤️

سوال های مرتبط

مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐥💙🤰 مامان جوجه🐥💙🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر وبرفک نرمک مامان امیر وبرفک نرمک هفته بیستم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری