۹ پاسخ

سلام پیش غفورپور رفتی گلم چرا عکس سونو رو ک بچه هس نمیده من دوست دارم داشته باشم الان ب شما نداده باز ؟؟

اوکیه
از رو قدش حدس می‌زنم پسر باشه

همه چی خوبه خداروشکر

فک کنم همه چیز طبیعیه

خداروشکر سونوخوبه

خوبه دگ بگیر بخاب

خوبه نرماله احتمال جنسیتش جی داد؟

همه چی خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قندروزهای تلخ🩵 مامان قندروزهای تلخ🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان نیاراد مامان نیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه مامان تربچه ۳ ماهگی
مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری