چرا تو سونو انتی من نگفته جفتم چطوره ؟.

۴ پاسخ

چون خیلی هم مکانش تو سنو ان تی مشخص نیست

برای منم ننوشته فقط دکتر همونجا بهم گفت همه چیزت خوبه

اره ننوشته ولی باید می نوشت

شاید شما متوجه نشدین ک نوشته عکس سونو رو بزارین

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته هجدهم بارداری
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو👶 مامان کوچولو👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان دخملی و تودلی❤️ مامان دخملی و تودلی❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان اسم ندارد مامان اسم ندارد هفته بیست‌وهفتم بارداری