خانوما سونوی انتی منو نگا کنید چی نوشته متوجه نمیشم ♥️

تصویر
۳ پاسخ

بله بحیرایی رفتم
منم اول خیلی بچه وول میخورد گفت برو ی چیز شیرین بخور بیا
بعد گفت۷۰درصد دختره؟
کارش خوبه؟
ممکنه اشتباه کنه؟

سلام پیش کدوم سونو رفتین احتمال نداد

عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی