۹ پاسخ

خداروشکر خوبه گلم

عزیزم دکتر به شما نگفت چرا عدد فری‌بتا بالاست؟ واسه منم همین عدده نگرانم

جنسیت و دختر نگفت بهت؟

ntیکم بالاس

خوبه نیاز به هیچی نیس وقتی ان تیت هم خوبه

احتمالی بهتون چی گفتن جنسیت و

اینم ترجمه جواب ازمایش

تصویر

سلفری باید بدی عزیزم ریسکت ۱به ۷۴۱هس عدد مام هم بالا هست برا منم بود سلفری دادم خداروشکر سالم بود نگران نباش

سلام بزن ترجمه گوگل از کوگل قسمتی که شکل دوربین بزن روش از برگه عکس بگیر ترجمه بزن کامل برات ترجمه کنه .من زیاد سر در نمیارم ولی چیزی مشکوکی نزده

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه 🐣♥️ مامان جوجه 🐣♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی 🥲 مامان فسقلی 🥲 هفته هجدهم بارداری
مامان پسرام💙🩵 مامان پسرام💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مغز بادوم👶🏻🥜 مامان مغز بادوم👶🏻🥜 ۹ ماهگی