خانوما میشه جواب آزمایش انتی منو ببینید

تصویر
۸ پاسخ

عه از هفته ۸ شروع میشه 😍پس برای من زیادم دیر نیست من تازه رفتم۶

مچکرم شما خودت خیلی ویار داشتی ؟

آخه قلبشم ۹ روز دیکه باید برم سونو

خوبه نینی احتمالا دخمله🩷

سلام خانوما اگر تهوع نداشته باشی غیر طبیعی

عالیه🥰

💮 نتیجه نهایی:
بر اساس تصویری که فرستادی، سونوگرافی NT کاملاً طبیعی و کم‌خطره.
جنینت سالم به نظر می‌رسه و نیاز به نگرانی نداری 🌷
فقط طبق روال معمول، باید بعداً غربالگری دوم (سه‌ماهه دوم) رو هم انجام بدی تا ادامه بررسی کامل بشه.
چت جی بیتی اینو داد باز ببر پیش متخصص ایشالا ک سالم و سلامت به دنیا بیاد

خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل👶🩵 مامان قند عسل👶🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرام💙🩵 مامان پسرام💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مغز بادوم👶🏻🥜 مامان مغز بادوم👶🏻🥜 ۹ ماهگی
فاطیما فاطیما قصد بارداری
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه 🐣♥️ مامان جوجه 🐣♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری