میشه جواب ازمایش منو ببینید

تصویر
۴ پاسخ

سلام خوبی نی نی دختره عزیزم 😇🫂

خوبه احتمالا پسره هیچ مشکلی هم نداره

ربسک سندروم داون لب مرزه
احتمالا سلفری بفرستن یا آزمایش آنومالی

بنظرم خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسل👶🩵 مامان قند عسل👶🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خانم گل🌸 مامان خانم گل🌸 هفته نوزدهم بارداری
مامان همایون مامان همایون هفته سی‌وششم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان 👼🏻👑 مامان شاهان 👼🏻👑 ۸ ماهگی
مامان آیرا عشق مامان مامان آیرا عشق مامان هفته سی‌وهشتم بارداری