بعد اطلاع ندارم آزادشهر آزمایشگاه ژنتیک داره یا نه چون فقط اونا انجام میدن من دیروز گنبد انجام دادم آزمایشگاه ژنتیک دکتر بسکی...وگفت آخرین ارسالی های قبل سال همین امروزه دیگه تمام...هزینه اشم ده تومنه که سلامت بچه ات از هرچیزی مهمتره
برای منم مثل شما آزمایش ریسک داشت یک به447بود... غربالگری مرحله دوم ندادم گفتم شاید اونم ریسک بزنه بجاش دیروزسلفری دادم انشالله ک جوابش خوب بیاد..با دکترت مشورت کن ببین نظرش چیه آخه فک کنم امروز ساعت 12نمونه های سلفری ارسال میشن و آخرین ارسالی های قبل سال هستن
چیزی نیس بابا الکی به ادم استرس میدن دکترا انشالله سونو انومالی مشخص میشه
عزیزم چیزی نیست اوکیه
برای اطمینان سلفری بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.