مامانایی ک سر درمیارین میشه آزمایش انتی منو ببینید نگرانم‌

تصویر
۵ پاسخ

همه چی خوبه عزیزم

خیلی خوبه

عالیه همه ریسکای سندروم رو منفی زده

شرمنده فقط از جنسیت ان تی سر درمیارم

من سردرنمیارم همیشه میفرستادم واسه هوش مصنوعی چقدر خوب بود دلم واسش تنگ شد

سوال های مرتبط

مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مغز بادوم👶🏻🥜 مامان مغز بادوم👶🏻🥜 ۹ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 🐣♥️ مامان جوجه 🐣♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مانلی و ملورین🩷🩷 مامان مانلی و ملورین🩷🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان دردونه🧚‍♀️ مامان دردونه🧚‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل👶🩵 مامان قند عسل👶🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری