عزیزم ازمایشا بخاطر سن بارداری مادر که یذره بالاتر باشه اون ریسکو میزنن به دکترت نشون بدی آمینوسنتز میفرسته شمارو که هیچی نیس نگران نباش
بیشتر واسه سن مادر ریسک میزنه مال منم بود سلفری دادم همهچیز خوب بود نگران نباش
بنظرم یجای دیگم برو سونو
ریسکت 1به 263هستش یعنی از هر 263نفر یک نفر سندرم داون دارن، که فکر میکنم بیشتر به خاطر سن میزنن، چون مال منم 1 به 8 بود، رفتم آمینوسنتز تا جوابش بیاد چقدر استرس کشیدم
شکر خدا جوابش که اومد بچه سالم بود
شماهم استرس الکی به خودت نده، جوابش قطعا خوبه وبچه مشکلی نداره
معمولا مادرای که ۳۵ ساله اینا هستن این ریسک رو مینویسه، ولی سلفری بده ایشالا که هیچی نیست، خواهر منم همینجوری بود سلفری داد سالم بود
عکس کاملش
ببر پیش دکتر گلم اینجا هر کی یه چی میگه
سنوگرافی وازمایشتو کجا رفتی
برای سن ۲۵به بالا اکثرا ریسک رو میزنه انشاالله هیچی نیست نگران نباش گلم
ایشالا ک چیزی نیس. اینقد زود امیدتو از دست نده خدا خیلی بزرگه. همون خدایی ک داده همونم سلامت نگهش میداره
سلفری بده ولی چیزی نیست اکثرا تازگیا خیلیارو میبینم آزمایش ریسک میزنه ولی سلفری میدن هیچی نیست
نگران نباش سلفری میدی هیچی نیس
منم ریسک متوسط بودم سلفری دادم هیچی نبود الکی میزنن
چندسالته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.