میشه ازمایش منو ببینید نگرانم 🥺🥺

تصویر
۷ پاسخ

سلاممم خداروشکر مینای عزیزمممم شکر خدا همه چی خوبه نینی چی بود ؟🥹

سلام عزیزم خوبی مبارررررررررک باشه عزیزدلم تودلیت میگم شمام تنبلی تخمدان داری چیکار کردی باردارشدی؟ من سه دوره محرک آمپول قرص ازادسازی باردارنشدم پنج ماهه اقدامم عکس رنگی دادم با محرک سه چهارتا فولی داشتم نشد حالا همسرم حس می‌کنه فتق داره چهار انگشت زیر نافشه موقع کار کمی درد می‌کنه و برآمده میشه امروز از بیمارستان جراح عمومی براش وقت گرفتم بره ببینه چی میگه

عزیزم جنسیت معلوم شد؟؟؟,

خداروشکر نی نی سالمخ

کاملا نرمال وسالمه شکرخدا

جواب هوش مصنوعی نرماله؛

این نتایج کاملاً طبیعی و غربالگری منفی هستند؛ یعنی احتمال ابتلای جنین به سندرم داون، نقص لوله عصبی یا سایر اختلالات کروموزومی کم است و نیازی به بررسی بیشتر (مثل آمنیوسنتز یا NIPT) نیست مگر پزشک‌تان با توجه به سابقه بارداری یا سن تصمیم دیگری بگیرد.

نرماله

سوال های مرتبط

مامان مانلی و ملورین🩷🩷 مامان مانلی و ملورین🩷🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رستا و نی نی مامان رستا و نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
فاطیما فاطیما قصد بارداری