۳ پاسخ

چی بود فدات

من شیر خودمو میدم ی مدت قطره شیر افزا خوردم الآنم کپسول شیر افزا کپسولش بهتر از قطرش بود .آبگوشت وسوپ هم زیاد میخورم خوبه .مایعات زیاد بخور

چی بودگلم

سوال های مرتبط

مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی