تاپیک قبلیم جواب میدید لطفا🙏🙏🙏
یبوست .زردی نی نی

۲ پاسخ

یبوسته عزیز شیر زیاد بده چون زیر دستگاهه پسر منم چهل و هشت ساعت زیر دستگاه بود شیردهی بیشتری داشتم و بیشتر دسشویی کرد نوزاد باید روزی چهار بارو مدفوع کنه اونم ن سفت زرد دون دون ای
اگ شیر خشک میخوره حتما نمیسازع نوزادتونو

اره یبوسته من نی نی یادم نمیاد چندبار دستشویی میکرد بعد ولی نرم بود از منم الان چند روزه شکمش کار نکرده پدی لاکت دادم ببینم خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی