یبوسته عزیز شیر زیاد بده چون زیر دستگاهه پسر منم چهل و هشت ساعت زیر دستگاه بود شیردهی بیشتری داشتم و بیشتر دسشویی کرد نوزاد باید روزی چهار بارو مدفوع کنه اونم ن سفت زرد دون دون ای
اگ شیر خشک میخوره حتما نمیسازع نوزادتونو
اره یبوسته من نی نی یادم نمیاد چندبار دستشویی میکرد بعد ولی نرم بود از منم الان چند روزه شکمش کار نکرده پدی لاکت دادم ببینم خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.