واکسن ۱سالگی بچهاتون چطوربود؟♥️

۱۱ پاسخ

خیلی خوب بودواکسن ۱سالگی هیچ عوارضی نداره تب هم نداره

راحته گلم

من برادخترم زدم اصلا اون روزنه تب کرد نه اذیت ولی دقیقا ی هفته بعد همون روز تب کرد میگن واکسن یکسالگی ی هفته بعدتب میکنن

خداروشکر خیلی خوب بود
من حتی استامینوفن هم ندادم

واکسن سبکی هست هیچی نمیخادفقط بهداشت به من گفت شایدیه هفته دیگه تب کنه یادونه بریزه بدنش

عااااااالیییییی

انگار ن انگار واکسن زدی هیچ علائمی نداره

سبک...

خیلی راحت .نه درد دارن نه تب

خیلی راحت بود پسر من کلا تو همه واکسن هاش تب شدید میکنه اینو اصلا متوجه نشد البته با اینکه نیاز نبود من هم استا دادم هم کمپرس سرد گذاشتم

عالیه تنها واکسن خوبی ک بود همینه سبک و راحت ی دونه زدن تو دست

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان آسناوآرسام مامان آسناوآرسام ۱۶ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان لیام امینی نیا مامان لیام امینی نیا ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان یاس🌸🌈 مامان یاس🌸🌈 ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی