خانوماکمردردودل دردپریودی خفیف طبیعی؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم خانوم های که باردار هستن تا موقع زایمان موقع پریودی یه دردخفیف میگیرن

اره عزیزم ولی به دکتر بگو شاید شیاف لازم باشه

بله اوایل ادم‌درد پریودی داره

اگه لکه بینی نداری آره طبیعی زیاد سرپا نمون

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان آویناجون مامان آویناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان 💞مــایــســا💞 مامان 💞مــایــســا💞 روزهای ابتدایی تولد