۳ پاسخ

خیلی کم بده در حد یک قاشق غ خوری

نه نده گوشت گاو داره و ادویه

هم سنگینه هم نفخ میاره بچه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان ریحانه و فاطمه مامان ریحانه و فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان آنیا🫀 مامان آنیا🫀 ۱ سالگی