تو دهانه رحم انگار یه چیزی هس میدونین چیه

۲ پاسخ

من خودم کیسه آبمم نترکید دردم نداشتم ولی مثل شما حس میکردم یه چی دیده میشه که رفتم خوابوندن ، باز احتیاط شرط عقله برو معاینه شو انشالله راحت و سریع فارق شی و نینیتو سلامت بغل بگیری

دیگه یواش یواش داری آماده میشی انشالله برای زایمان

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها روزهای ابتدایی تولد
مامان خانم طلا 🥰💖 مامان خانم طلا 🥰💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی