خانما طول سرویکس ۳۶
تو ۲۳ هفته خوبه؟!

۶ پاسخ

عزیزم شکمی رفتی

خوبه عزیزم ولی مراعات کن
من آنومالی 39 بودم
دیشب سونو بهم گفت شده 25 !
دوباره امروز سونو گفت 32 شده ولی باید کامل بخوابم چون خطر داره

شما مراقب مثل من نشی

آره خوبه

عالیه

عالیع من از روز اول 33بودم شکر خدا تا الانم مشکلی پیش نیومده

عالیه سرویکس بالای ۳۰ اوکیه

سوال های مرتبط

مامان ملیکا مامان ملیکا ۸ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری