۲ پاسخ

من تو آب بدون نمک یه رب میجوشونم ک قشنگ نرم شه آب سردم نمیریزم سفت میشه دخترم نمیتونه بخوره

من تو آب نمک یه کم میجوشونم بعد بلافاصله ميندازم تو ترکیب یخ و آب
بعد چند دقیقه آبکشی میکنم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی