۱۰ پاسخ

۳۰هم بشی میگی خدایا کی زایمان میکنم درد فلان جا دارم 😂

سی هم بشی میگی خدایااااکی 39میشم😁

من دیدم خیلی مونده تا زایمان تصمیم گرفتم از مسیر لذت ببرم😂

تو فقط بگو وای چقد داره زود میگذره وای و این حرفا
جملات و افکار خیلی تاثیر گزارن

من تازه بلخره ۳۰ هفته رو دارم پر میکنم

پس چرا برا من اینقدر زود گذشت ؟ من حس میکنم اصلا امادگی ندارم استرس میگیرم

الان که خوبه سبکتری بعد 30 سنگین میشی شکمت بزرگ میشه نمی تونی دولا راست بشی ان شا اله که به سلامتی بغلش کنی عزیزم

۳۰میرسی بعد ۳۰هم باید ی سال بگذره تا ۳۸بشیم🤣🤦‍♀️

منو بگو😐

من تازه میگم ایشالله بیست هفته بشم باز شما میگی سی هفته
انشالله ب زودی بگذره برای جفتمون خیلی کنده زمان ❤️

سوال های مرتبط

مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد