سلام خانما ی دختر ده ساله هست بی سرپرست و سرطان داره ی چشمشم از دست داده تو این بیماری اگه کسی میتونه کمک کنه پ . و .ل عملش جور بشه خواهش میکنم براش دعا کنید
نفری ۱۰۰ تومن هم براش خوبه و عملشو میندازه جلوتر
۱.5892
۲.1015
۳.6823
۴.1480
آتنا شریفی
عروسک نمیخایین تاپیکم نگاه کنید🥹❤️
خداحفظش کنه خواهری از چشم بد به دور باشه انشاالله 🧿 🧿
ماشاالله دخترت ب دنیا اومدنی چند کیلو بود
ای وای اون لباشو بخورم من🥰🥰
ماشالله❤❤
وای ننه ماشالله خودش انگار عروسکه🫠🫂
ای جان جوجه مبارکه
ووی چقد بانمکه. خدا حفظش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.