۲ پاسخ

من تو غذاها مون گوشت گوساله میریزم ب پسرمم میدم از گاهی وقتا

گوسفند بهتره
گاو هم سنگینه هم سرد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آقا آیهان🤍 مامان آقا آیهان🤍 ۱۱ ماهگی
مامان نیلـــا🌊 مامان نیلـــا🌊 ۷ ماهگی