نمیخابه 🥱🥲
پاااااارمممممممممممممممم

تصویر
۷ پاسخ

میشه درخواست بدی داشته باشمت من پرم بخدا

بچه منم همینطوربود ب دکترش گفتم قطره ملاتونین تجویز کرد بهش میدم شبا میخابه

شربت. بیبی سد بده خوابش تنظیم شه من دادم راحت شدم

دکتر به من گفت خواب روز رو کم کن تا شبا بخوابه
من تو روز یکبار میزارم بخوابه
ساعت ۶ به بعد هم تا می تونیم خستش می کنیم تو پارک بازی می کنه پیاده یکم راه میره
بعدش حمام میبرمش
لامپا رو خاموش می کنم
خیلی تاثیر گذاشته و زودتر میخوابه

صبح تا ظهر خواب برا همون

دختر منم تازه الان خوابید
لامپارو خاموش کن

همچنین 🥺 حال روز من

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی
مامان ࡈߊߺߊ‌ܣߊ‌ღ مامان ࡈߊߺߊ‌ܣߊ‌ღ ۱ سالگی
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 ۱ سالگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۱ سالگی
مامان فندق کوچولوم🌰 مامان فندق کوچولوم🌰 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی