اینهمه پول و زندگیمونو میدزدن دومیلیون پول دوتا بسته پوشکه لعنت بهشون
از جیب خودمون میدزدن بعد جیره بندی میکنن و صدقه میدن بهمون خاک برسرشون
واسه کسایی که از فروردین زایمان میکنن این طرح
😄😄😄ایندش ک تباه نمیشه خدا نگیره باباشو و قناعت خودمو.ولی فک کردم میگه ۲۰تومن.
وای تمام مشکلاتمون حل میشههههه خدایا چی ازین بهتر😐😂😂😂
چرا برای من نمیاد
یعنی قرار ب همه بدن؟؟
گفته کارت اعطا میشود.یعنی کارت جدا داره.
ب شماره خودت پیام دادن
چه غلطا
واسه اونایی ک ۴۰۵ب بعددنیابیارنه
برا منم همین الان پیامک امد
ب بچه های که ۴۰۵به دنیا میان میدن تا دوسالگیشون
خبرشون بیاد برا من پیام نیومده
کی میدن
سومی کنسلخ🥴🥴🥴
اقا اشتباه شد من فک کردم زده ۲۰ میلیون تومن .۲تومنم شد پول
ولا دقیقا الان این پیام برا گوشیم اومد راست باشه من سومی رو هم میارم😁😁😁😁
حالا چجوری میدن این کارتو از کجا باید گرفت
وااااااو چه شجاع و مهربون
نوشته تا تا دوسالگی ما همینطوری بچمون یک سال و خورده اییه
بعد با دو تومن فوقش میشه اون موقع یه بسته پوشک گرفت😐
به ماهم تعلیق میگیره یا اونایی که ۴۰۵ به دنیا میان؟
حالا چی هس دوتومن پول 2بسته پوشکع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.