راسته میگن پوشک یک تومن سده؟؟؟

۱۰ پاسخ

بااین اوضاع بنظرم همون بشا.... وبری..... توشلوارشون .فک کنم بصرفه تر باشه برامون😒

پس چیکار کنیم ما😶

آره متاسفانه

اره

بله قیمت جدید یک تومنه
البته هنوز همه فروشگاه‌ها با این قیمت عرضه نمیکنن ، ولی کارخونه با این قیمت تولید میکنه دیگه

‌‌‌‌‌‌‌

تصویر

بسته بزرگ شده ۹۰۰ اینا

هفتصد کم نبود حالا یه تومن ...😑😑از بس میگن میگن تا میشه ..

اره‌‌‌‌

نه....

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولوم🌰 مامان فندق کوچولوم🌰 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی