۱۳ پاسخ

بسته ۶۲ تایی که قبلا۵۹۰بود الان شده ۱۱۰۰

اینجا ایرانه هر چیزی ممکنه....

۳۴ تایی شماره ۵ فکنم ۷۰۰ هست

ن بابا این ۶۰ و خورده ایه تعدادش

واییی خدایاااا چخبرهههه

آره عزیز گرون شده

من سایز 5 رو همچنان 700 میخرم..

نه۵۰۰

شاهین صمدپور گذاشته
ولی الان اسنپ سمت خودمون هرچی گشتم سایز 4 پیدا نکردم
البته 4 من دارم باید 5 پیدا کنم
مولفیکس کلا کم شده انگار مای بی بی بیشتره اونم 600 و خورده ای بود تو اسنپ

تصویر

اره عزیزم درسته

نههههههه

فکر نکنم مگه چه خبره

ن دختر مکه چی شده

سوال های مرتبط

مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی
مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی
امروز رفتم دکتر زنان ۵۰۰ ویزیت شد
سونو نوشت برام (رحم تخمدان با شکم لگن) ۳ میلیون تومن شد که بیمه روستایی ازش کم میشد و یک میلیکن و ۹۰۰ هزار تومن کشید
دکتر دارو نوشت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن شد ، که واقعا هنگ کردم ، ۵ تا سرم ۵ تا امپول سفتریاکسون و ۳ تا امپول تقویتی با سه چهار بسته قرص و دو قوطی قرص بایو فیت ک هر قوطی گفت ۱ و خورده ای میشه ، گفتم این دوتا قوطی رو نمیبرم گفت برای تقویت سیستم ایمنی بدنته ببر گفتم نه💔
به غیر از اون دو قوطی بقیه دارو ها شد ۲ میلیون و دویست هزار💔
یه قارچ لعنتی ۵ میلیون برام تموم شد💔
امیدوارم خوب هم بشم


علائمی هم ک داشتم این بود که ۱۰ روزه فقط زیر شکمم درد میکرد ، نه خارش داشتم نه سوزش ، ولی دکتر گف بخواب یه معاینه هم بکنم، معاینه کرد و گفت بله قارچ داری
حقیقتا از غروب خیلییییی حالم گرفته ، به کجا داریم میریم با این اوضاع قیمتا 😭
دخل و خرج باهم نمیخونه واقعا

بچه نوزاد ختنه فرزند پروری گهواره پوشک کولیک نوزاد رفلاکس زایمان