پوشک شد یک میلیون و صد😔😤😭😡😡😡😡😡😡😡😡

۱۸ پاسخ

خیلی ممنون از شما

واییی چه خبره،ما کلی قیمت قدیم پیدا کردیم خریدیم، نزدیک ۲۰ تا شوهرم خرید🥲انباری گذاشتم،خدا ازشون نگذره دلم برای مردا میسوزه زیر بار این همه مشکل و‌گرونی هستن

مای بی بی بهترینه

منم شورتی مای بی بی استفاده می کنم.اما از مغازه ها قیمت قدیم پیداکردم .380.کلی خریدم خیالم راحت شد

عزیزم من دارم مایبیبی سایز ۵ .دوقلو رو ۵۸۰ میگیرم چرا اینقدر گرون؟

چرا از پخش کننده نمیگیرین؟!
من از پخش کننده سایز ۵ مولفیکس و ببم گرفتم بسته ای ۲۷۰ -۲۸۰

اره عزیزم

درخواست دوستی میدی

چه مارک پوشکی و بسته ی چند تایی

برید جاهایی که هنوز خرید قدیم دارن هرچی داشت بگیر بذار کنار ماهم همین کارو کردیم

من سایز 4گرفتم

هانیز یه جایی میداد ۳۷۰

من دیروز خریدم 256

پوشک شرتی سایز۶

منم امروز گرفتم ی تومن🫠

از کجا خریدی ؟

پوشک سایز چند و چندتاییه و برندش چیه؟

من دیشب خریدم ۳۶۰

سوال های مرتبط

مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی