خیلی ممنون از شما
واییی چه خبره،ما کلی قیمت قدیم پیدا کردیم خریدیم، نزدیک ۲۰ تا شوهرم خرید🥲انباری گذاشتم،خدا ازشون نگذره دلم برای مردا میسوزه زیر بار این همه مشکل وگرونی هستن
مای بی بی بهترینه
منم شورتی مای بی بی استفاده می کنم.اما از مغازه ها قیمت قدیم پیداکردم .380.کلی خریدم خیالم راحت شد
عزیزم من دارم مایبیبی سایز ۵ .دوقلو رو ۵۸۰ میگیرم چرا اینقدر گرون؟
چرا از پخش کننده نمیگیرین؟!
من از پخش کننده سایز ۵ مولفیکس و ببم گرفتم بسته ای ۲۷۰ -۲۸۰
اره عزیزم
درخواست دوستی میدی
چه مارک پوشکی و بسته ی چند تایی
برید جاهایی که هنوز خرید قدیم دارن هرچی داشت بگیر بذار کنار ماهم همین کارو کردیم
من سایز 4گرفتم
هانیز یه جایی میداد ۳۷۰
من دیروز خریدم 256
پوشک شرتی سایز۶
منم امروز گرفتم ی تومن🫠
از کجا خریدی ؟
پوشک سایز چند و چندتاییه و برندش چیه؟
من دیشب خریدم ۳۶۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.