دیگه با راهپیمایی امروز مهر تایید خورد که گرونی وجود نداره و راضی هستیم و خوشبختیم ...پس سلام کنید به گرانی و قر نزنید🤚🏻😵💫
ن مایی ک حرف میزنیم تروریستیم اخه...مایی ک اعتراض میکنیم از امریکا اومدیم تفرقه بندازیم
حالا بازم برید مث امروز راهپیمایی اگه همین جمعیت برای اعتراض ب گرونی بیان این وضعمون نیست
قیمتا با حقوقا جور در نمیاد 🥺
الان یک گوهخور پیدا میشه
تازه اولشه بزار گمشن برن پاچه خاری لیاقتمون همین
عرزشی ها کلاشونو بندازن بالاتر. بدبختا
هرچی میکشیم از این آدمای احمق نادون ک از گشنگی بمیرن باز میرن راهپیمایی
با این قیمتا یسریا امروز رفتن خایه مالی قشنگ گفتن که ما از تو راضیم و هربلایی سرمون بیاری نوش جونت
🥹🥹🥹🥺خدا ازشون نگذره
یاخداقبلنابادومیلیون وسایل یک ماه رومیشدخریدواییییی به حالمون داریم کجامیریم
من امروز یه کیسه برنج خریدم سه میلیون یا خدااا سال نود و یک با سه میلیون یدونه پراید خریده بودیم
پوشک چند?
دوتا مرغ دیشب خریدیم 1300 و چنان غمگین شدم برای خانواده های کم درآمد که تا مدت زیادی حالم گرفت نمیدونم انگار خرید نمیچسبه
والا خوب خریدی
بعد میگن نفری یه تومن کالا برگ دادیم
داریم رسماََ بدبخت میشیم
عزیز مای بیبی چندگرفتی
وای وای روغن ۲کیلو ۷۰۰گزمی شد ۸۳۵ تومن😭
وای وای وای
باز خوبه من فقط یه پوشک شرتی خریدم شد ۵۰۰
والا خوبم شده من دیروز رفتم خرید
کلا چار قلم جنس برداشتم شد دو تومن هنگ بودم کلا حتی ی پلاستیکم پر نشد 😐
پوشک مای بیبی چند؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.