اینم از آزمایش خون به نظرتون چند هفته هست

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارکه گلم دیدی گفتم به نظرات منفی توجه نکن خدا بزرگه😍💚

مبارکه عزیزم

عزیزم برو سونو ساکم میتونی ببینی

مبارکه دعا کن منم مامان بشم ❤️

خدایاشکرتتت
واسه منم دعاکن باردارباشم و فردا با بیبی مثبت بیام

با این بتا باید ساک تشکیل شده باشه

من بتا دادم 1557بودم بعد که رفتم سونو گفت هفته‌ی پنج هستم.
آخرین پریودیت کی بود؟

مبارکه گلم 🥹😍
پنج هفته ای فکر کنم

مبارکااااااا باشه چند روز تأخیری ؟

مبارک باشه

مبارکه عزیزم🤩🤩

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهااااام♡♡ مامان دوقلوهااااام♡♡ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بنیامین و جوجه مامان بنیامین و جوجه هفته شانزدهم بارداری
مامان آیهان🍭نویان مامان آیهان🍭نویان ۵ ماهگی