۶ پاسخ

هرکی هم چیزی گفت بگو عوارض بارداریه بعدا خوب میشه

هیچی فقط زحمت بکش بهش نگاه نکن😂

وایی منم خیلی ریزش مو دارم😕

هیچ چاره ای نداره

منم خیلی ریزش مو دارم

طبیعی بعد خودش رشدشون سریع میشه و زیاد میشن

سوال های مرتبط

مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ام بارداری