۵ پاسخ

بخاطر مولتي و ويتامينو قرص اهني كه تو بارداري ميخورم ريزش موهامو قطع كرده ناخنامم محكم كرده
حالا بعدش باز ريزش بگيرم يا نه خدا ميدونه

منم ریزش مو دارم ولی کلی مولتی ویتامین و اهن میخورم تاثیری نداره

به دکتر بگو برات دارو تقویتی ویتامین بنویسه
اینجوری دیگه ریزش مو نمیگیری

درمانش آهنه به مرور خوب میشه نگران نباش

مننننننن

سوال های مرتبط

مامان جوجو👼🏻 مامان جوجو👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری