بخاطر مولتي و ويتامينو قرص اهني كه تو بارداري ميخورم ريزش موهامو قطع كرده ناخنامم محكم كرده
حالا بعدش باز ريزش بگيرم يا نه خدا ميدونه
منم ریزش مو دارم ولی کلی مولتی ویتامین و اهن میخورم تاثیری نداره
به دکتر بگو برات دارو تقویتی ویتامین بنویسه
اینجوری دیگه ریزش مو نمیگیری
درمانش آهنه به مرور خوب میشه نگران نباش
مننننننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.