كيا تو بارداري خلط گلو دارن؟؟
درمانش چيه🤔🤔

۵ پاسخ

منم دارم ، قطره شستشو بینی میریزم و بعد بینیمو پاک میکنم مدام
راه دیگه ایی فکر نکنم داشته باشه

طبیعیه منم داشتم دکترم گفت اب زیاد بخور غلظتش کم بشه

همین ک‌زایمان میکنی تموم میشه ..تحمل کن

من از ۱۲ هفته داشتم خیلی اذیت شدم
الان کمتر شده هندونه بخورم بیشتر میشه

من خلط گلو عفونت سینوس پشت حلقو سینوسام افتضاح همش اب نمک قرقره میکنم با سرم شست و شو دماغمو میشورم بهتر میشم

سوال های مرتبط

مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی