دوستان دلیل اینکه در بارداری ریزش مو قطع میشع چیه؟

۱۱ پاسخ

مو سه تا مرحله اناژن کاتاژن و تلوژن دارع
رویش رشد ریزش
بخاطر هورمونا تو مرحله رشد میمونه بعد ک زایمان کنی وارد مرحله بعدش میشه یعنی موهایی ک قرار بود بریزه و نریخته میریزن و باز یعنی برعکس الانت ریزش مو زیاد میشه
در اخر بعد ی مدت میشی مث حالت نرمال قبل بارداریت

کاش قطع بشه برای من بیشتر شده

اتفاقا من تو بارداری به شدت ریزش مو دارم چجور قط میشه؟

مال من بیشترم شده

بخاطر ویتامین‌ ومکملایی هست که میخوری

مال من قطع شده

برا داروهای ویتامین و آهن واینا ک میخوریم

برای من خیلی ریزش داشتم قطع شده خدا کنه واقعا دیگه تموم شه

تو دوران شیردهی کچل میشیم نگران نباش🤣

والا برا من شروع شد هفتم رفت بالا کم و قطع شد ولی بعد زایمان باز میریزه ،بخاطر هرمون های بارداریع

کلی مکمل و ویتامین میخوریم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری