من به محض مثبت شدن آزمایشم عفونت ادراری هم گرفتم 😶
احساس میکنم عفونت دارم با اینکه همش خودمو میشورم لباسامو تند عوض میکنم حتی شبا بدون لباس میخوابم که عفونت نگیرم ولی ترشح آبکی که دارم بوی اسید میده اصلا خیلی بوی بدی میده ولی خارش ندارم فقط این بو داغونم کرده میترسم به دکتر هم بگم دارو اینا بده برای بچه خوب نباشه
همههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.