من وسواس فکری گرفتم
منم وسواس فکری داشتم و همچنان دارم پیش مشاوره وقتگرفتم نشد برم دوباره باید وقت بگیرم
من افسرده شدم همش با شوهرم دعوا میکنم یجوری ک بعد سالها تعجب میکنه ک من میتونستم انقد خشنم باشم خبر نداشته
تو بارداری فقط. شاخ نباید در بیاری😅وگرنه همه چی و میگن طبیعی
من تا الان ک خیلی خوب بودم
ولی چند روزی ک وارد ماه هفت شدم سریع عصبی میشم
وسواس فکری و افسردگی ن ندارم خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.