من خیلی شدید وسواس فکری گرفتم تو بارداری بابت کوچیک ترین موضوع برای خودم یه دیو میسازم و میخوام دیونه بشم ! سعی میکنم وسواسموبرطرف کنم مثلا روجنسیت وسواس داشتم جواب انتی و سلفری و ۱۵ هفته و آنومالی ۱۸ هفته رو برای جنسیت قبول نداشتم فکر میکردم اشتباهه انقدر رفتم سونو تا وسواسم بره یا همش فکر میکردم قلب بچه نمیزنه اخر سونیکید خونگی خریدم قلب بچه رو گوش میدم چون ماما هستم راحت پیدا میکنم خیالم راحت شد ، کلا سعی کردم با خودم مداراکنم و به خواسته هام توجه کنم اما خب سخته و دست خودم نیست بخاطر بارداریه
وسواس فکری یعنی چجوری؟؟؟
ولی خب تا جایی که میتونم وقتی این فکرا میاد سراغم نفس عمیق میکشم و سعی میکنم حواسمو پرت کنم
من که فقط به چیزای بد فکر میکنم داغون شدم😣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.