افسردگی و هستم..خصوصا این دو سه روز اشکم دم مشکمه :)
من همش باخودم میگم الان چرامن باردارشدم اگه نتونم ازپس دوتابچه بربیام اخه دخترم سال دیگه میخوادبره مهد همش باخودم درگیرم یا میگم نکنه ازپس هزینه های بچه برنیایم و.. احساس میکنم بایدیک مشاوره برم وگرنه بعدااین افسردگی بعداززایمان میشه برام
من خیلی 🥲
من من من
ازچه لحاظ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.