۸ پاسخ

خانما این تیروئید تفاخر بارداری هست یا چند ماهی دارو بخوریم خوب میشیم؟

من تیروئید کم کار دارم که قرص میخورم

من تیروییدم کم کار شده
دارو میخورم
ولی
ریزش مو گرفتم
پوستمم خیلی خشک شده
همش هم خستم

من گرفتم قرص میخورم

من قبل بارداری داشتم الان قرص میخورم

من گرفتم قرص میخورم

من گرفتم قرص خوردم عزیزم

من گرفتم قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان ارسلان ‌دوقلوها 🥰 مامان مامان ارسلان ‌دوقلوها 🥰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری