دندون درد کیا گرفتن تو بارداری
چی خوردین

۱۲ پاسخ

من من من پدرم دراومده😭

من از دنتول زدم فقط سر شد🥺

من همسر نمیزارحتی خشک کن بخورم

من که مردم از درد دندون از اول بارداری تا الان دارم ک وارد30هفته میشم

من عصب کشی کردم

من با اینکه دندون پرشکی رفته بودم ولی یکم درد میکنه

منم دندون عقلم در اومده استخون فک ام درد می کنه ☹️

منم داشتم شنبه میرم بکشم، اموکسی خوردم واسه عفونت واستامینوفن 325واسه درد😢

برای عفونتش اموکسی سیلین بخور قطره میخک دود عنبرنسا حوله گرم

من،هیچی رغتم دکتر کشید عصب کشی نکرد چون اخر ماه پنجم بودم

من گرفتم رفتم دندان پزشکی مخصوص خانم های باردار …دندونم عفونت کرده بود ابسه کرد ،کشیدن برام

نگووووووو از 5هفته دارم تا الان

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دانا مامان دانا هفته سی‌ودوم بارداری