من زیر ۳۰۰ بودم گفت تکرار کن
دفع پروتئین باید ببینی چقدره من دوماه پیش دادم ۳۰ درصد بود تو ۲۴ ساعت که خب گفتن طبیعیه برای زن باردار تا زیر ۳۰۰ طبیعیه ولی بعضیا دور از جونمون دیدم که زیاد دفع شدن بستری شدن و بیمارستان دارو اینا زدن بعد رفع شده اوکی شدن چیزی نیست نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.