خانوما کیا دفع پروتئین خفیف داشتن ؟
چیکار کردید

۳ پاسخ

عدد دفع پروتئینت چنده؟

اب زیاد بخور استراحت کن

من داشتم دکترم گفت نیاز به بستری نداری

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۵ ماهگی