کیا دفع پروتئین داشتن چیشد زایمان زودرس گرفتین؟؟؟

۶ پاسخ

منم دارم انگار آسپرین میخورم احتمالش ۱ در ۴۰ زده نمی‌دونم والا منم یه مدت خیلی استرس داشتم

نگران نباش
وقتی مثبت بشه ادار 24 ساعته میدی دقیق مشخص میشه
آب بخور خیلی

نه عزیزم دگتر کنترلش میکنه نکران نباش.......
حالا خیلی هم از مامسیمم بالا نزدی۵تا بالاتره دکتر زود کنترلش میمنه نترس

من داشتم تغذیه مو رعایت کردم درست شد نمک حذف گوشت قرمز دو هفته حذف کردم بعد هم هفته ای یه وعده میخوردم فقط دیگه خودش درست شد

مگه دفع داری؟

من بارداری قبلیم داشتم نه ۳۹ هفته زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۵ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی