دفع پروتیین دارم دعا کنید حل بشه نمیخوام زایمان زود رس انجام بدم 😔

۱ پاسخ

دفع پروتئین همه مادران باردار دارن و طبیعی هست اونم تا زمانی که فشار خون نره بالا با دعا هم حل نمیشه باید نمک را حذف کنی ادرار هم نو مثانه طولانی مدت نگه نداری ب محض دستشویی که احساس کردی داری بری دستشویی

سوال های مرتبط